Selamat Datang

Assalamualaikum w.r.t

Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang tidak seberapa ini. Keinginan yang tinggi untuk memiliki blog sendiri bukanlah kerana ingin membincangkan hal-hal berkaitan tentang hukum-hukum Agama. Saya tidak ada kemahiran untuk itu. Cumanya rasa tanggungjawab untuk berdakwah dan berkongsi sesuatu yang saya harap sedikit sebanyak dapat memberi manfaat kepada kita semua untuk merasai Apa Indahnya Islam itu untuk kita amalkan dalam hidup ini. Masih significantkah Islam untuk kita selaku masyarakat yang moden dan maju ini? Adakah kita perlu menjadi “Ustaz” dan “Ustazah” untuk menjadi “baik”?

Kesemua persoalan-persoalan ini mungkin saya tidak dapat menjawab dan memberi jawapan yang tetap kerana siapalah saya untuk memperkatakannya. Cuma saya berasa perkara ini perlu kita fikirkan dan diteliti. InsyaAllah semoga saya dapat memberi walaupun sedikit manfaat kepada semua dengan Ilmu yang masih tidak seberapa ini. Semoga Allah membantu saya dan kita semua dalam berkongsi pandangan yang diniatkan untuk mencari keredhaan Allah, InsyaAllah.

Jazakallah

Published in: on Mei 27, 2008 at 10:47 pm  Tinggalkan Komen  

The URI to TrackBack this entry is: https://syumulislam.wordpress.com/2008/05/27/selamat-datang/trackback/

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini.

Tinggalkan Jawapan

